Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Bayraktar, Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı, TBMM Başkanvekili ve Şanlıurfa Milletvekili Bekir Bozdağ, milletvekilleri, AK Parti Şanlıurfa İl Başkanı ve ilgili paydaşlarla bir araya gelerek Şanlıurfa’da meydana gelen elektrik tüketim sorunlarını ele aldı. Ele Alınan Sorunlar ve Çözüm Önerileri Detaylı Bir Şekilde Değerlendirildi Bakan Bayraktar, sosyal medya platformu X’te…
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Bayraktar, Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı, TBMM Başkanvekili ve Şanlıurfa Milletvekili Bekir Bozdağ, milletvekilleri, AK Parti Şanlıurfa İl Başkanı ve ilgili paydaşlarla bir araya gelerek Şanlıurfa’da meydana gelen elektrik tüketim sorunlarını ele aldı.
Bakan Bayraktar, sosyal medya platformu X’te yaptığı açıklamada, “Şanlıurfa’da sulama kaynaklı elektrik tüketiminin artmasıyla meydana gelen sorunları tüm yönleriyle ele aldık.” ifadelerini kullandı. Görüşmelerde bugüne kadar atılan adımların gözden geçirilerek sahadaki uygulamaların ve somut çözüm önerilerinin detaylı şekilde değerlendirildiğini belirtti.
Bakan Bayraktar, paylaşımında, “Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan’ın doğrudan takibi ve talimatları doğrultusunda ilgili kurumlarımızla tam koordinasyon içinde konuyla yakından ilgileniyoruz. Tüm vatandaşlarımızın kaliteli ve kesintisiz enerjiye erişimini güvence altına almak amacıyla gerekli tüm çalışmaları en kısa sürede hayata geçireceğiz.” sözlerine yer verdi.
Şanlıurfa’da elektrik tüketimiyle ilgili sorunların çözümü için yapılan bu toplantı, bölgedeki enerji sektörünün geleceği açısından önemli adımların atılmasını sağlayacak gibi görünüyor.